• WYCIECZKI, SPOTKANIA, IMPREZY - ROK SZKOLNY 2015/16

• Wycieczka w Bieszczady

22 czerwca odbyła sie jednodniowa wycieczka w Bieszczady zorganizowana dla uczniów klas I - III. Pierwszym punktem naszej wyprawy był Skansen w Sanoku, w którym mogliśmy poczuć, jak żyli ludzie w czasach, gdy nie było prądu, telewizji i komputerów. Mogliśmy zobaczyć, w jakich warunkach uczyły  się dzieci w tamtych czasach.

Drugim celem wycieczki był Ośrodrk Caritas w Myczkowcach, w którym oglądaliśmy zwierzęta w mini zoo, spacerowaliśmy po Ogrodzie Biblijnym i zwiedziliśmy Park Miniatur z drewnianymi kościołami i cerkwiami.

Ostatnim etapem podróży była zapora wodna w Solinie. Odbyliśmy dłuuugi spacer dłuuugą zaporą, oglądaliśmy pływające ryby i piękny mural wykonany przez artystów na ścianie zapory. Pogoda była piękna i upalna. Wróciliśmy zmęczeni, ale zadowoleni i pełni wrażeń.

Wycieczka turystyczno - krajoznawcza do Zakopanego

W dniach 15 - 16 czerwca odbyla się dwudniowa turystyczno - krajoznawcza wycieczka do Zakopanego. Uczestniczyli w niej uczniowie klas IV - VI oraz dwoje rodziców. Z brzezin wyruszyliśmy o godz, 6. 00. pierwszy dzien rozpoczęliśmy wjazdem kolejką na Gubałówkę, skąd podziwialiśmy piękne szczyty Tatr.

Następnie zwiedziliśmy skocznię narciarską, Sanktuarium na Krzeptówkach i przeszliśmy słynnymi Krupówkami.

Na nocleg w Poroninie, w willi "Leśny Potok" dotarliśmy ok. godziny 18.00. Po obiadokolacji i nabraniu sił skorzystaliśmy z różnych atrakcji udostepnionych przez właścicieli.

Drugiego dnia, po śniadaniu udaliśmy sie Doliną Kościeliską do Jaskini Mroźnej, a w drodze powrotnej zatrzymaliśmy sie w bacówce na ciepłych oscypkach.

Z Zakopanego do Brzezin wyruszyliśmy ok. godziny 15.00 zatrzymując sie po drodze w McDonaldzie. Wszyscy cali i zdrowi, zmęczeni, ale bardzo zadowoleni dotarliśmy na miejsce ok. godziny 20.00.

MICHAYLAND 2016, pod hasłem "Miej serce na dłoni"

Po raz kolejny nasi uczniowie mogli uczestniczyć w corocznej Pielgrzymce Dzieci do Miejsca Piastowego. Tegoroczny Michayland odbył sie pod hasłem "Miej serce na dłoni". Wraz z dziećmi mogliśmy wsłuchać się w zaproszenie papieża Franciszka, które skierował do wszystkich w Roku Miłosierdzia, aby pełniąc uczynki miłosierdzia dzielić się z potrzebującymi dobrem i miłością.

Spotkanie rozpoczęło się o godz. 8.30 powitaniem grup, wprowadzeniem w temat spotkania oraz wspólnym śpiewem z kleryckim zespołem muzycznym "Michael" z Krakowa. Nastepnie odbyła się msz św. sprawowana w intencji dzieci z racji ich święta,

Podczas mszy św. nasza uczennica Zuzia Wojnarowska niosła dar ofiarny, którym była ofiara pieniężna przeznaczona dla dziewczynki z Kamerunu pozostającej pod naszą opieką w wyniku dokonanej przez uczniów i nauczycieli SP Brzeziny Adopcji Serca.

Po mszy świętej dzieci mogły bawić się w sektorach rekreacyjnych oraz skorzystać z gorącego posiłku. Dopisała nam wspaniała pogoda.

SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM ZWIĄZKU ŁOWIECKIEGO

Z ROPCZYC

W roku szkolnym 2015/16 nasza szkoła nawiązała współpracę ze Związkiem Łowieckim w Ropczycach. Dnia 18 listopada w centrum edukacji Ekologicznej odbyło się spotkanie uczniów klas starszych z myśliwym. Pan wygłosił pogadankę nt. dokarmiania zwierząt zimą. Uczniowie zadawali wiele pytań i otrzymywali wyczerpujące, fachowe odpowiedzi. Oglądali eksponaty znajdujące się w CEE. W prezencie od Związku Łowieckiegoszkoła otrzymała piękny, drewniany, trzypiętrowy karmnik dla ptaków. Karmnik został ustawiony w ogrodzie przed budynkiem szkoły. Jest to bardzo dobre miejsce do obserwacji "co dzieje sie w karmniku" z okien korytarza szkoły. Spotkanie odbyło się w miłej i przyjaznej atmosferze. Zaplanowano następne w najbliższym czasie.

WYJAZD KLAS MŁODSZYCH NA WYSTĘP

TEATRU MUZYCZNEGO "DUDUŚ"

17 listopada uczniowie klas I i II wyjechali do Dębicy na przedstawienie teatru muzycznego "Duduś", tytuł przedstawienia "W tajemniczej krainie krasnali". Była to baśń muzyczna przepełniona muzyką, śpiewem, tańcem i efektami świetlnymi i dźwiękowymi. W powrotnej drodze uczniowie odwiedzili ogród dinozaurów w Głobikowej i "poszaleli" na tamtejszym placu zabaw.

WYJAZD DO MUZEUM TADEUSZA KANTORA

W WIELOPOLU SKRZYŃSKIM

Dnia 13 listopada uczniowie klasy V z wychowawczynią panią Zofią Święch wybrali się do Muzeum Tadeusza Kantora w Wielopolu. Celem wycieczki było zwiedzanie muzeum, a w szczególności wystawy obrazów Stanisława Wywioła. Ten współczesny malarz mieszka w Olkuszu. Zainspirowany osobą i twórczością Tadeusza Kantora tworzy obrazy, których bohaterem jest Tadeusz Kantor. Wycieczka była bardzo ciekawa. Uczniowie poznali nie tylko twórczość malarza, ale także korzenie i koleje losu WIELKIEGO WIELOPOLANINA.

• Kontakt

• Szkoła Podstawowa Nr 1 im. ppłka Ludwika Marszałka "Zbroi" w Brzezinach
      • 17 2233206
      • 39-111 Brzeziny 621 Poland
      • Komunikacja z naszą szkołą w formie elektronicznej może odbywać się przez elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej e-PUAP. Platforma ta dostępna jest pod adresem internetowym: http://epuap.gov.pl/ Identyfikator szkoły na portalu ePUAP: SPBrzeziny1 Adres skrytki podawczej: /SPBrzeziny1/SkrytkaESP Na adres skrytki użytkownicy platformy ePUAP mogą przesyłać korespondencję, korzystając ze wzoru „Pismo ogólne” udostępnianego przez usługę powszechną o nazwie „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”, która jest dostępna dla zalogowanego użytkownika portalu ePUAP